Αγαπητοί συνεργάτες,
Σας καλωσορίζω στο πρώτο τεύχος του newsletter της Europ Assistance Greece, έναν νέο τρόπο να διατηρούμε την επαφή μας και να μοιραζόμαστε τα νέα και τους στόχους μας. Η επικοινωνία αυτή αποτελεί για εμάς καθοριστική παράμετρο της λειτουργίας μας και απόρροια της φιλοσοφίας μας για συμμετοχικότητα και αξιοποίηση του feedback των συνεργατών μας .
Αναμφισβήτητα, το 2020 υπήρξε μία χρονιά γεμάτη προκλήσεις που έθεσαν νέες απαιτήσεις για τις επιχειρήσεις, σχετικά με την ίδια τη φύση της λειτουργίας τους. Για την Europ Assistance Greece υπήρξε ταυτόχρονα, παρά τις ιδιαίτερες συνθήκες, το έτος που θέσαμε τις βάσεις για τη νέα εποχή της εταιρείας στην Ελλάδα. Ενισχύοντας μία ήδη εξαιρετική επιχειρησιακή ομάδα, που διαθέτει βαθιά γνώση της αγοράς και των αναγκών της, στοχεύσαμε εξαρχής στην υλοποίηση μιας στρατηγικής εξωστρέφειας, αναδεικνύοντας ένα ακόμη πιο πελατοκεντρικό μοντέλο λειτουργίας και ανάπτυξης.
Είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι, που μέσα στο 2020, καταφέραμε να ολοκληρώσουμε την 1η φάση του επενδυτικού μας πλάνου. Περισσότερο από €1.000.000 αξιοποιήθηκε για την ενίσχυση του στόλου της εταιρίας σε οχήματα βοήθειας, για την αναβάθμιση της παροχής υπηρεσιών από το εξειδικευμένο τεχνικό της προσωπικό, για την αξιοποίηση των τεχνολογιών αιχμής, για τη βελτιστοποίηση της αμεσότητας ανταπόκρισης στα περιστατικά και την πληρότητα των παρεμβάσεών μας με διευρυμένες δυνατότητες επί τόπου αποκατάστασης βλάβης.
Συνεχίζουμε αυτή την προσπάθεια βελτιστοποιώντας την εμπειρία του πελάτη μας με όλα τα μέσα: από την προσθήκη omni-channel διαύλων εξυπηρέτησης (chatbots και εναλλακτικά μέσα αναγγελίας βλάβης) μέχρι την άμεση ενημέρωση των ασφαλισμένων για την πορεία του οχήματος βοήθειας και τον εκτιμώμενο χρόνο άφιξης μέσω της υπηρεσίας COSMOTE Fleet Tracker (με 100% πανελλαδική κάλυψη). Ανεβάζουμε τον πήχη και πραγματοποιούμε το όραμά μας για εξαιρετική εμπειρία σε όλα τα επίπεδα, αξιοποιώντας κορυφαίες συνεργασίες .
Παράλληλα, βελτιώνουμε ακόμη περισσότερο τους χρόνους ανταπόκρισης του τηλεφωνικού μας κέντρου (απαντώντας άνω του 94% των εισερχόμενων κλήσεων εντός 20 δευτερολέπτων) , καλύπτοντας τα πλέον απαιτητικά SLAs και standards της αγοράς μας.
Πρωτεύων στόχος για το νέο έτος παραμένει η σταθερή αναπτυξιακή πορεία της Europ Assistance στην Ελλάδα, με βασικό μοχλό την εμπιστοσύνη που επιδεικνύουν οι πελάτες σας και ΕΣΕΙΣ, οι Συνεργάτες μας! Έχει αξία να υπογραμμίσουμε σε αυτό το σημείο οτι η ικανοποίηση των ασφαλισμένων ΜΑΣ αποδεικνύεται καθημερινά μέσα από στοχευμένες omni-channel έρευνες που πραγματοποιούμε , με σταθερά υψηλό NPS που ξεπερνά το 81%.
Στη Europ Assistance είμαστε αποφασισμένοι να κάνουμε πράξη καθημερινά την υπόσχεσή μας You Live, We Care! Τόσο το προσωπικό της Πρώτης Γραμμής όσο και το εξειδικευμένο δίκτυο συνεργατών συνεχίζουν να βρίσκονται στη διάθεση των ασφαλισμένων μας σε 24ωρη βάση, 7 ημέρες την εβδομάδα και 365 ημέρες τον χρόνο, κάτι που θα ενισχυθεί με περισσότερες καινοτόμες υπηρεσίες που αξιοποιούν τις τεχνολογίες αιχμής τόσο στον τομέα της οδικής βοήθειας όσο και στο κομμάτι της υγείας.
Οι τεχνολογικά προηγμένες υπηρεσίες προς τους ασφαλισμένους σε συνδυασμό με την τεχνογνωσία και την αξιοπιστία των 30 ετών θα συνεχίσουν να ενισχύουν την παρουσία της Europ Assistance Greece στην Ελληνική αγορά καθιστώντας τη μία επιχειρησιακά καινοτόμο και εταιρεία leader στον ασφαλιστικό τομέα.
Ευχόμαστε ένα Δημιουργικό 2021 με Υγεία!
Ιωάννης Πετούλης Διευθύνων Σύμβουλος Europ Assistance Greece