Αθήνα, 17 Σεπτεμβρίου, 2020
Η Europ Assistance Greece, θυγατρική της Europ Assistance με έδρα τη Γαλλία, ηγέτιδας εταιρείας στην Παροχή Βοήθειας σε Οχήματα και Ταξιδιώτες και σε Ασφαλιστικές Υπηρεσίες, ανακοινώνει κορυφαίους δείκτες εξυπηρέτησης για το 8μηνο του 2020!
Με 104.000 παρεμβάσεις σε αιτήματα πελατών το χρονικό διάστημα Ιανουαρίου – Αυγούστου 2020, η Europ Assistance Greece εδραιώνει καθημερινά τη θέση της στον τόπο και τον χρόνο που ο πελάτης χρειάζεται τις υπηρεσίες της, τη στιγμή της ανάγκης. Παράλληλα, το σύνολο των παρεμβάσεων αποδεικνύουν την αυξανόμενη εμπιστοσύνη που καταγράφεται μεταξύ του ασφαλιζόμενου κοινού και των ασφαλιστικών εταιρειών & διαμεσολαβητών προς τη Europ Assistance Greece.
Αυτή η εμπιστοσύνη και η ικανοποίηση του ασφαλιζόμενου κοινού αποδεικνύονται με τον πιο σαφή τρόπο, μέσα από στοχευμένες omni-channel έρευνες, που πραγματοποιούνται μία μόλις ημέρα μετά την εξυπηρέτηση των πελατών της εταιρείας στους τομείς της Οδικής Βοήθειας ή Φροντίδας Ατυχήματος (πάνω από 10.000 ερωτώμενοι το τελευταίο 3μηνο). Με βάση αυτά τα δεδομένα η Europ Assistance Greece ανακοινώνει με ικανοποίηση NetPromoterScore που αγγίζει το 80%! Ο υψηλός βαθμός ικανοποίησης αποδεικνύει την εξαιρετικά θετική εμπειρία των πελατών μας και ενισχύει τη δέσμευσή μας για διαρκή βελτίωση των υπηρεσιών μας.
* Το ΝΡS καταγράφει τον βαθμό εμπιστοσύνης των πελατών. Συνήθως αυτό γίνεται μέσω της ερώτησης “Από το 1-10, πόσο πιθανό είναι να προτείνετε την εταιρεία μας στους φίλους και συγγενείς σας” προς τους πελάτες.: όσοι βαθμολογούν μεταξύ 1-6 λέγονται Detractors, όσοι βαθμολογούν μεταξύ 7-8 λέγονται Passives και όσοι βαθμολογούν μεταξύ 9-10 λέγονται Promoters. Ο τελικός υπολογισμός του NPS γίνεται με την αφαίρεση του % των Detractors από το % των Promoters.