Έχοντας ήδη μπει στην εποχή του 5G, η Europ Assistance Greece ανταποκρίνεται με τον καλύτερο τρόπο στις ανάγκες και τις απαιτήσεις του ασφαλιζόμενου κοινού εξελίσσοντας τις προϊοντικές τις προτάσεις είτε αλλάζοντας τον τρόπο εξυπηρέτησης είτε προτείνοντας νέες λύσεις.
Υλοποιώντας ένα ακόμη βήμα στην ολιστική αντιμετώπιση των αναγκών των πελατών μας σχετικά με το Αυτοκίνητό τους, υλοποιήσαμε (σε συνεργασία με τον τεχνολογικό πάροχο του Group μας, την 21North) την πρωτοποριακή λύση Pick Up & Drop, για την ανέπαφη παραλαβή και παράδοση του οχήματος του πελάτη (για service κλπ υπηρεσίες). Η διαφοροποίηση της συγκεκριμένης υπηρεσίας από παρεμφερείς λύσεις έγκειται στην πλήρη ψηφιοποίηση της εμπειρίας πελάτη, μέσω της λήψης SMS notifications για κάθε στάδιο της διαδικασίας & την ταυτοποίηση των χρηστών με One time password authentication. Το πραγματικά μοναδικό χαρακτηριστικό της υπηρεσίας όμως είναι ο συνδυασμός φυσικής παρουσίας και digitalization, λαμβάνοντας όλα τα μέτρα υγειονομικής προστασίας (μάσκα-γάντια-ποδονάρια και ειδικό κάλυμμα καθίσματος), και η ένταξη αυτών των μέτρων στο flow της υπηρεσίας (με φωτογραφικό και λοιπό υλικό) ώστε ο πελάτης να νιώθει συνεχώς σίγουρος!
Αντιλαμβανόμενη έγκαιρα τις νέες συνθήκες, η Europ Assistance Greece δραστηριοποιήθηκε και στις ανέπαφες υπηρεσίες βοήθειας στον κλάδο της Υγείας, εκμεταλλευόμενη τις εξελιγμένες υποδομές, το εξειδικευμένο προσωπικό, τη διεθνή τεχνογνωσία και το omni channel Contact Center της, το οποίο λειτουργεί σε 24ωρη βάση καθημερινά.
Με την εισαγωγή κατ’ οίκον υπηρεσιών εξέτασης και υγειονομικής φροντίδας, η Europ Assistance Greece έκανε ήδη από τα τέλη του 2020 τα πρώτα βήματα στον κλάδο Υπηρεσιών ανάγκης Υγείας, προετοιμάζοντας το έδαφος για εξειδικευμένες υπηρεσίες ιατρικής ανάγκης από απόσταση, στο χρόνο που επιθυμεί ο ασφαλισμένος. Η απομακρυσμένη επικοινωνία με ευρύ φάσμα ιατρικών ειδικοτήτων, σε απόλυτα ασφαλές τεχνολογικά περιβάλλον και σε 24ωρη βάση με προσιτό κόστος, είναι ήδη στα τελικά στάδια υλοποίησης και αναμένεται να είναι διαθέσιμη το τελευταίο 4μηνο του τρέχοντος έτους.
Τα big data και η αξιοποίησή τους στην νέα εποχή 5G ωστόσο δεν σταματούν εδώ: υλοποιώντας με πίστη και σταθερότητα το όραμά της για μετεξέλιξη σε κορυφαία εταιρεία διαχείρισης εξειδικευμένων συνεργατών, η Europ Assistance Greece εξαπλώνεται στην παροχή υπηρεσιών επείγουσας τεχνικής βοήθειας στο Σπίτι και την Επιχείρηση, διευρύνοντας τις συνεργασίες της με εξειδικευμένα δίκτυα τεχνικών. Στις άμεσες προτεραιότητές μας επίσης βρίσκεται και το «έξυπνο σπίτι» και η υποστήριξη των πελατών με απόλυτα εξειδικευμένο προσωπικό και υπερσύγχρονη τεχνική υποδομή!
Προχωράμε λοιπόν αταλάντευτα στην κατεύθυνση ψηφιακού μετασχηματισμού, μετεξελίσσοντας τόσο τις υπηρεσίες μας όσο και τις επιχειρησιακές μας δυνατότητες: προχωράμε άμεσα στο digitalization και του Contact Centre μας, προσθέτοντας νέα ψηφιακά κανάλια επικοινωνίας, εκμεταλλευόμενοι την Τεχνητή Νοημοσύνη και το Natural Language Processing, με στόχο να αποτελέσει ένα ακόμη case study στις υπηρεσίες εξυπηρέτησης!
Βασίλης Δαβιλάς – Marketing & Business Development Manager Commercial Department